Gouden+Giraffe+Categorie+Brand+Events%3A+10+miljoenste+bezoeker+Rijksmuseum
Nieuws

Gouden Giraffe Categorie Brand Events: 10 miljoenste bezoeker Rijksmuseum

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op vrijdag 2 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. EventBranche.nl publiceert namens de Gouden Giraffe alvast alle inzendingen in de categorie Brand Events. Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.

Casenaam: 10 miljoenste bezoeker Rijksmuseum
Inzender: XSAGA
Opdrachtgever: Rijksmuseum


Hoofddoelstelling:
Het op een exclusieve en eenvoudige manier vieren van de 10 miljoenste bezoeker ter promotie van het museum. Een evenement waarbij de bezoeker(s) centraal zou staan, de trots van haar medewerkers en sponsoren vergroten en hen bedanken voor hun trouwe inzet. Een ander doel was om gratis publiciteit te genereren op een uiterst kosteneffectieve manier, waarbij de waarden van het museum in acht zouden worden genomen.

Effect:
Het evenement was te zien in een breed scala aan nationale media, met 41 artikelen en een optreden in de toonaangevende en primetime Nederlandse talkshow RTL Late Night. Internationaal was het evenement het onderwerp van 36 artikelen. In 7 dagen werden 31.007.482 sociale volgers bereikt!

#jointheLIVErevolution

De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.


Foto

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.