
`Symphonica in Rosso` 2015 met Marco Borsato in de Ziggo Dome was een overweldigend succes. Niet voor niets was het evenement in recordtijd uitverkocht. De enorme videoschermen van Faber Audiovisuals vormden een belangrijk onderdeel van het indrukwekkende decor. Content, livebeelden en lichteffecten wisselden elkaar af en ondersteunden de nummers van Marco Borsato op een imponerende wijze.
Faber Audiovisuals leverde een LED banner met een totale lengte van 530m en 220m2 beweegbare I-Mag/Backdrop schermen. Daarnaast werd er ook gebruik gemaakt van een 55m2 LED vloer die door middel van een Blacktrax volgsysteem interactief was gemaakt. Op deze manier werd elke stap die door Marco Borsato gezet werd, gevolgd en interactief in scene gezet door een samenspel van de LED vloer en de Blacktrax camera´s.
Een huzarenstukje voor het team van Faber Audiovisuals, vooral gezien de korte opbouwtijd en de tussentijdse aanpassingen in het decor voor 'Let’s Dance' en 'Disney in Concert'. Beide shows vonden plaats tussen de Symphonica concerten door in de Ziggo Dome. Onder leiding van projectmanagers Ben Augenbroe en Steven Embregts, realiseerde het operationele team van Faber hier een topprestatie waar met veel trots op wordt terug gekeken.