
Het evenement als kapstok voor trajecten, strategieen, content of complete campagnes. Een stevige kapstok met één of meerdere live momenten als ‘materiaal’ voor de kapstok, biedt voor alle soorten bedrijven genoeg haakjes om alle communicatie en marketing, intern en extern, aan op te hangen. En is de kapstok stevig en effectief genoeg, dan klimmen we ook weer in de rangorde van een bedrijf of organisatie. Dan stappen we toch echt de bestuurskamer in, met wellicht het besef bij de CEO’s van deze wereld, dat ze zichzelf best Chief Event Officer mogen noemen (vrij naar Pieter Bas Boertje, D&B Eventmarketing).
De kapstok in de praktijk? Een paar voorbeelden:
- Het evenement als middelpunt en hoogtepunt in een campagne
- De contentmotor van de campagne
- Het middelpunt van een online voor- en natraject campagne
- Het finale moment waar een transitie, nieuwe missie/visie, nieuw product tot eruptie komt
Etc.
Wat ons betreft kunnen er zeer veel haakjes aan uw kapstok, zolang de kapstok zelf maar uit live, experience, events en ontmoeting bestaat.
#EventTrends2018 / #jointheLIVErevolution
>> De komende dagen verschijnen 10 trends uit de lijst van 20 online. Onze leden ontvangen binnenkort het complete dossier in het laatste magazine van 2017. Geen lid...dan moet u dat maar snel worden!
-
#EventTrends2018
Bekijk hieronder 10 van de 20 trends uit het dossier #EventTrends2018. Het complete dossier is beschikbare voor onze leden. Word dit jaar nog lid en wij sturen u het magazine met de 20 trends en ontwikkelingen begin 2018 nog na: Word lid!
#EventTrends2018 / #jointheLIVErevolution