17 september 2013

Evenementenbureau bindt 300 locaties aan zich

Door Lieke Hogenkamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU BEDRIJFSUITJE - TB Events heeft als evenementenbureau voor bedrijfsuitjes ruim 300 locaties aan zich weten te binden. De locaties kunnen hiermee het totaalpakket dat zij aanbieden uitbreiden met activiteiten.

De locaties hebben bij TB Events keuze uit meer dan 100 activiteiten als cityspellen, tafelspellen, quizzen, outdoor activiteiten en workshops. Door de ruime keuze heeft de horeca de mogelijkheid om verschillende segmenten te kunnen bedienen, zoals bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en familiedagen.

'In het tweede kwartaal van 2013 heeft de horeca 0,6 procent gemiddeld meer omzet behaald dan een jaar eerder, aldus het CBS. Desalniettemin zijn het voor de cafés, restaurants, hotels en evenementenlocaties zware tijden. Het consumentenvertrouwen is laag en de koopkracht valt lager uit (de inkomens groeien minder hard dan de prijzen) in 2013. Innovatie is het toverwoord. Het kenniscentrum Bedrijfschap Horeca zegt dat van alle innovaties ongeveer 74% direct bijdraagt aan de winstgevendheid. Vernieuwing in de serviceverlening en het assortiment dragen in het bijzonder bij aan een verbetering van de bedrijfsresultaten. Maar hoe moet de ondernemer in deze tijden innoveren als ze geen kapitaal hebben en de bank niet mee wilt werken? Wij hebben hier de oplossing voor', vertelt Dorus van Uum, marketing en sales manager bij TB Events. 'Wij zijn een tool voor locaties om het assortiment uit te breiden en te investeren, zonder dat er investeringen gedaan hoeven te worden. Daarnaast bieden wij marketing ondersteuning door o.a. het leveren van content voor websites.' Voor meer informaties kunt u terecht op de website van het evenementenbureau.