27 november 2006

Evenement Idee: 24 uur City Sensations

Rubrieken

Veel beleven in weinig tijd, niet te ver weg en niet te duur. Het Haagse incentivebureau Xcentive ontwikkelde het label Company Shortbreaks. Met als nieuwste product de 24 Hour City Sensations. 
Een motivatieprogramma waar in 24 uur een bruisende stad intens beleefd wordt. Een ontdekkingstocht door een stad, met veel activiteiten en altijd iets bijzonders.
De steden zijn geselecteerd op cosmopolitische uitstraling, korte vliegtijden en frequente dagelijkse vluchten. De eerste serie steden zijn: Barcelona, Berlijn, Istanbul, Londen, Parijs en Rome.

Rompslomp voor opdrachtgevers is er niet bij. De Company Shortbreaks zijn direct en makkelijk all in te boeken. On- en offline. Xcentive biedt daarbij persoonlijke support. Binnen 24 uur ontvangen cliënten een persoonlijke offerte. Maaltijden inclusief drankjes, de activiteiten, viersterren hotel, transfers en Xcentive reisleiding zijn inbegrepen. Alleen het transport van en naar de bestemming wordt op het moment van de aanvraag apart geoffreerd op basis van het beste actuele aanbod.


De Company Shortbreak website is inmiddels ook flink onder handen genomen. Totaal zijn er zeven nieuwe breaks bijgekomen. Bezoekers kunnen nu ook makkelijker navigeren tussen de verschillende breaks. Bovendien zijn er overzichtelijke feitenpagina's bijgekomen die in 1 oogopslag aangeven wat is inbegrepen, de extra mogelijkheden zijn, de reisduur en locale gegevens.