
Eva Cortenbach verruilt reclamewereld voor live communicatie en events bij Fjuze
Eva Cortenbach: “Het is tijd voor iets anders. De wereld om ons heen verandert. Consumenten zijn kritischer, willen ervaringen en zijn op zoek naar ‘de echtheid van dingen’. Dit vraagt om een andere aanpak van je marketingcommunicatie-activiteiten: vanuit het verhaal van een merk een event creëren met als resultaat waardevolle content en dit het startpunt van een campagne maken. Het moet 2-richtingsverkeer zijn, niet meer alleen zenden. Doen in plaats van zeggen. In Fjuze vond ik de perfecte club enthousiaste mensen om deze gedachten verder vorm te geven en met hen samen door te ontwikkelen.”
Klaas Rohde, directeur van Fjuze: “De overstap van Eva naar Fjuze staat symbool voor de ontwikkeling die we ook in de markt zien, van traditioneel reclame maken naar beleving via events. In dat laatste zijn we bij Fjuze goed en Eva in dat eerste. Een sterke combinatie van merkstrategie en events. Eva is een perfecte aanvulling op ons team om onze ingeslagen koers te versterken.”