Magic Garden, het Franse bureau dat behoort tot de selecte club bureaus binnen 27 Names, mocht in Sevilla liefst 7 keer het podium bestijgen. De belangrijkste prijs voor het bureau dat in opdracht van het Franse ministerie van defensie de 70e herdenking van D-Day neerzette, was de overall European Best Event Award. Het evenement vulde de doelstelling dan ook volledig in: een eerbetoon aan de miljoenen soldaten, burgers, slachtoffers, verzetsstrijders, geef een helder signaal aan de jeugd dat dit nooit vergeten mag worden én nooit meer mag gebeuren. Met 8000 live toeschouwers op het strand, waaronder veteranen, 21 staatshoofden, schoolkinderen en journalisten, ontstond een evenement waarbij de boodschap uiteindelijk via de media 1 miljard mensen bereikte.
Met deze winnaar lijkt de EuBEA, als grootste event award, een teken te geven aan de branche. Naast alle technologische ontwikkelingen mogen we nooit vergeten wat de fundamentele kracht is van een evenement: de emotionele impact, waarbij zowel communicatieboodschappen als marketingdoeleinden krachtiger dan met andere middelen, overkomen op de doelgroep. Met slim gebruik van de (nieuwe) media blijkt die impact enorm te zijn, zo ging de omhelsing tussen tussen een Franse en Duitse veteraan de hele wereld over.