12 november 2012

Effectgroep organiseert 10 evenementen in 3 dagen

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Van een ‘incompany congres’ voor 450 medewerkers van accountantskantoor Baker Tilly Berk tot het 10-jarig jubileum van VolkerWessels Telecom voor 1.500 gasten. Effectgroep organiseerde liefst 10 events in 3 dagen.

'Het was genieten om met ons team zoveel waarde toe te voegen aan educatieve en feestelijke bijeenkomsten voor uiteenlopende opdrachtgevers. Juist in een tijd waarin iedere event-euro maximaal effect op moet leveren, bieden creatieve en strategische eventbureaus veel meerwaarde aan opdrachtgevers', aldus Simon Renes, eigenaar van Effectgroep.

'Steeds weer ervaar ik de positieve verwondering bij opdrachtgevers als we in de ideefase het evenement naar een hoger plan tillen. Daar ligt tegelijkertijd de grootste uitdaging voor de hele branche, namelijk het medium evenement verschuiven van iets wat bedrijven ‘kunnen’ doen naar iets wat bedrijven ‘moeten’ doen.'