26 oktober 2012

DFMA maakt nominaties FieldMarketing Awards bekend

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

FIELDMARKETING - De genomineerden voor de DFMA Awards zijn bekend. Alle inzendingen zijn beoordeeld door onze deskundige vakjury, bestaande uit: Robert Essenstam (Essenstam Strategie & Denkwerk), Edwin Blom (Grolsch), Wil de Koning (Beiersdorf), Rob Beemster (Adformatie) en Karianne van Biezen (Road Trip).

Dit jaar heeft de jury besloten awards uit te reiken voor de beste case in de categorieën: creativiteit en effectiviteit. En zij reiken een eervolle vermelding uit in de categorie innovatie. Na rijp beraad heeft de jury de volgende cases genomineerd (in willekeurige volgorde):

Nominaties categorie Effectiviteit
 Opvallers – Introductie Arla Zin!
 Promotional Solutions – Snack a Jacks ‘Moet je ‘ns proeven tour’
 Young Perfect – Alpro Mild & Creamy

Nominaties categorie Creativiteit
 Boost Group – Prince Instor Experience
 Pepperminds – Safe Snacks
 Promotional Solutions B.V. – Lays Sensations Moments Summer Tour

Deelnemers categorie Innovatie
 Monsterscore – MAGGI Kookstudio’s op tournee
 Move – Word Bakumaster!
 Opvallers – Specsavers Photobooth
 Young Perfect – Friesche Vlag Koffiebar

De DFMA Awards zijn in het leven geroepen om het vakgebied Fieldmarketing meer bekendheid te geven, zodat het inzetten van dit marketinginstrument op de juiste waarde wordt geschat.Wie gaat er vandoor met de felbegeerde DFMA Awards, dé Prijs binnen fieldmarketing? De DFMA Awards worden uitgereikt op 1 november tijdens een feestelijke bijeenkomst in het CoolBrands House te Amsterdam. Daar presenteren de genomineerden hun case aan het publiek en de jury. Vervolgens maakt de jury bekend wie de winnaar is van de DFMA Awards 2012.