18 oktober 2007

De Vries en Partners doet kick off voor BP

Rubrieken

BP Nederland lanceerde onlangs de campagne “net een beetje beter”. Organisatiebureau De Vries en Partners verzorgde de officiele kick off  van deze campagne. Alle Nederlandse BP pompstationhouders kwamen daarvoor samen in Theater Orpheus in Apeldoorn.
Evenementenbureau De Vries en Partners kreeg als doelstelling voor de kick off een concept te ontwikkelen ter introductie van de nieuwe reclamecampagne, waarbij de informatieoverdracht verrassend gepresenteerd moest worden.
Dit weer met als doel de motivatie en betrokkenheid van de pompstationhouders zo groot mogelijk te maken. Tevens diende het vrolijk en lichtvoetig van aard te zijn, geheel in lijn met de nieuwe campagne.
Grote BP Show

De Vries en Partners ontwikkelde hiervoor de Grote BP “net een beetje beter” Show: een spelshow met verrassende en herkenbare quizzen die afgewisseld werden met korte interviewblokjes, waarbij de presentatie in handen lag van Humberto Tan.

Introductie geslaagd

'Door de vernieuwde vorm van presentatie en informatieoverdracht bleek de opkomst en de betrokkenheid groter dan ooit en hiermee was de introductie van de nieuwe campagne geslaagd', kijkt De Vries en Partners tevreden terug op de kick of in Theater Orpheus.

Oplocatie.nl: