BP Nederland lanceerde onlangs de campagne “net een
beetje beter”. Organisatiebureau De Vries en Partners verzorgde de officiele
kick off van deze campagne. Alle Nederlandse BP
pompstationhouders kwamen daarvoor samen in Theater Orpheus in
Apeldoorn.
Evenementenbureau De Vries en Partners kreeg als doelstelling voor de kick off een concept
te ontwikkelen ter introductie van de nieuwe reclamecampagne, waarbij de
informatieoverdracht verrassend gepresenteerd moest worden.
Dit weer met als doel de motivatie en betrokkenheid van de
pompstationhouders zo groot mogelijk te maken. Tevens diende het vrolijk en
lichtvoetig van aard te zijn, geheel in lijn met de nieuwe campagne.
Grote BP Show
De Vries en Partners ontwikkelde hiervoor de Grote BP “net een beetje beter” Show: een spelshow met verrassende en herkenbare quizzen die afgewisseld werden met korte interviewblokjes, waarbij de presentatie in handen lag van Humberto Tan.
Introductie geslaagd
'Door de vernieuwde vorm van presentatie en informatieoverdracht bleek de opkomst en de betrokkenheid groter dan ooit en hiermee was de introductie van de nieuwe campagne geslaagd', kijkt De Vries en Partners tevreden terug op de kick of in Theater Orpheus.
Oplocatie.nl: