30 maart 2007

De Bureau van het Jaar-genomineerden promoten zichzelf - III

Rubrieken

In deel drie van de genomineerden voor Bureau van het Jaar promoot DWBH zichzelf. Albert Deltour is heel stellig op de vraag waarom zijn bureau moet winnen: 'DWBH is echt vernieuwend bezig'.
Albert Deltour, DWBH :
Als ik inderdaad maar één minuut zou hebben om te zeggen wat we doen zou ik zeggen; “Wij zijn echt vernieuwend bezig”.
Ooit, in een “vorig leven”, als eigenaar van een evenementenbureau en een evenementenlocatie, riepen we al dat we aan geïntegreerde communicatie en dat soort containerbegrippen deden, terwijl we uiteindelijk gewoon communicatief opgepoetste feestjes gaven, op zich natuurlijk niets mis mee maar toch.
Na de verkoop van deze prachtige club ben ik in mijn opzet voor een nieuw bedrijf gaan denken vanuit mijn jongensdroom, een eigen reclame- en evenementenbureau. Met de DWBH Group komt deze droom steeds meer uit, we zitten nu tussen eventmarketing en een reclamebureau in, eigenlijk in het cross-over gebied dus. We denken hier veel meer vanuit de vraag dan vanuit de middelen.
Denken vanuit de vraag
Dat is onze essentie en dat is ook waarmee wij vernieuwend bezig zijn: denken vanuit de vraag. Door vanuit de vraag en de doelstelling te denken en te zoeken naar de beste oplossing voor die vraag, resulteert dat vanzelf in middelen.
Door onze manier van denken kunnen wij oprecht zeggen dat we aan actieve communicatie doen en daarmee zijn wij echt vernieuwend bezig.
De overige genomineerden: