In deel drie van de genomineerden voor Bureau van
het Jaar promoot DWBH zichzelf. Albert Deltour is heel stellig op de vraag
waarom zijn bureau moet winnen: 'DWBH is echt vernieuwend bezig'.
Albert Deltour, DWBH :
Als ik inderdaad maar één minuut zou hebben om te zeggen wat we doen zou ik
zeggen; “Wij zijn echt vernieuwend bezig”.
Ooit, in een “vorig leven”, als eigenaar van een evenementenbureau en een
evenementenlocatie, riepen we al dat we aan geïntegreerde communicatie en dat
soort containerbegrippen deden, terwijl we uiteindelijk gewoon communicatief
opgepoetste feestjes gaven, op zich natuurlijk niets mis mee maar toch.
Na de verkoop van deze prachtige club ben ik in mijn opzet voor een nieuw
bedrijf gaan denken vanuit mijn jongensdroom, een eigen reclame- en
evenementenbureau. Met de DWBH Group komt deze droom steeds meer uit, we zitten
nu tussen eventmarketing en een reclamebureau in, eigenlijk in het cross-over
gebied dus. We denken hier veel meer vanuit de vraag dan vanuit de
middelen.
Denken vanuit de vraag
Dat is onze essentie en dat is ook waarmee wij vernieuwend bezig zijn:
denken vanuit de vraag. Door vanuit de vraag en de doelstelling te denken en te
zoeken naar de beste oplossing voor die vraag, resulteert dat vanzelf in
middelen.
Door onze manier van denken kunnen wij oprecht zeggen dat we aan actieve
communicatie doen en daarmee zijn wij echt vernieuwend bezig.
De overige genomineerden: