11 maart 2016

De 15 do's en dont's in customer experience

Door Maartje Springer

Rubrieken

EVENEMENT EN KENNIS - Het CX Council, onderdeel van het internationale marktonderzoeksbureau Ipsos, heeft als doel het ontdekken van de uitdagingen in het meten en managen van de Customer Experience. Jaarlijks krijgen de 9 leiders van het forum een onderwerp voor met de vraag hun deskundige visie en expertise hierop los te laten. Het resultaat? 15 do's en dont's in customer experience.

'Klant- en medewerkerloyaliteit staat tegenwoordig in een ander daglicht: de baan en leverancier voor het leven bestaan niet meer, de concurrentie is moordend. Het belang van customer experience dringt bij steeds meer bedrijven door en staat hoog op de agenda. Het managen van de klantervaring is complex, het is zoeken naar de juiste balans tussen investeren en de klantwaarde die het oplevert. Een tevreden klant met een fijne ervaring is loyaal, geeft meer uit en beveelt producten en diensten aan bij anderen', aldus het CX Council.

>> Klik op foto voor pdf-versie

<p><a href="http://www.eventbranche.nl/public/cx-council_v1.0.pdf" target="_blank"></a></p>
" src=

Publicatie: CX Council