D&B Eventmarketing brengt boek uit over impact van eventmarketing

20-06-2018 - Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, ontving op 19 juni 2018 het eerste exemplaar van ‘LIVE!’ uit handen van Pieter Bas Boertje en Lennart Peeperkorn, directie van D&B Eventmarketing. In dit boek vertellen experts en opdrachtgevers hoe je de magische kracht van live kunt gebruiken bij het realiseren van organisatiedoelen. ‘Met dit boek willen we onze kennis en ervaring delen om ons prachtige vak naar een ‘next level’ te tillen’, zegt Boertje.

‘LIVE! is een avontuurlijk boek geworden. We trekken paralellen met de rituelen van verre volken. Ook zetten we ‘een biologische bril’ op en gebruiken we de nieuwste marketinginzichten om uit te leggen hoe organisaties maximale impact bereiken met hun evenement’, vertelt Boertje. Dr. Danielle Braun, corporate antropoloog, en prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar content marketing, leverden een bijdrage aan het boek. Opdrachtgevers vertellen over de impact van hun events in de praktijk. In het boek staan dan ook talloze sprekende voorbeelden. Je leest in ‘LIVE!’ waarom het één wel en het ander juist niet werkt. Het boek geeft inzicht in hoe je meer kunt halen uit business to business events of interne evenementen, zoals fusiebijeenkomsten of jubileumevents. ‘LIVE!’ is een must voor elke CEO of bestuurder die zijn evenement naar een hoger niveau wil tillen. Ook interessant is het voor marketing-, communicatie-, eventmanagers en studenten.

Groei
Boertje merkt dagelijks dat steeds meer organisaties de kracht van live ontdekken. ‘Mensen raken met commercials, sponsoring, nieuwsbrieven of advertentiecampagnes is tegenwoordig een grote uitdaging. De meeste reclameboodschappen blijven niet hangen tussen de oren. Echt contact werkt juist wel en daarom organiseren bedrijven steeds vaker evenementen. Events worden steeds meer ingezet om strategische doelen van organisaties te bereiken. Jubilea zijn bijvoorbeeld niet alleen momenten om terug te kijken, maar worden nu vooral ingezet als springplank voor verdere ambities. Daarbij komt dat de rol van de CEO ook verandert. Hij is niet alleen meer bestuurder, maar vooral ook inspirator en kartrekker. Juist tijdens evenementen kunnen CEO’s hun nieuwe rol goed spelen.

Kortom, er is meer aandacht en geld voor evenementen, maar de blik op Return On Investment wordt ook kritischer. Wat levert de euro die organisaties steken in evenementen uiteindelijk op? Met dit inspirerende, praktische, maar vooral ook leuke boek laat D&B Eventmarketing zien hoe je voor, tijdens en na een evenement maximale impact kunt bereiken.

Het boek ‘LIVE!’ Bestellen?
Wilt u ‘LIVE!’ bestellen voor €25,-? Stuur dan een e-mail naar: live@db-eventmarketing.nl.


Fotobijschrift:
Burgemeester Pieter Broertjes krijgt het eerste exemplaar van ‘LIVE!’ uitgereikt door Pieter Bas Boertje en Lennart Peeperkorn, directie van D&B Eventmarketing.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Obsession Evenementen & Communicatie

    Bijzondere ontmoetingen, perfect geregeld!
  2. XSAGA

    Bij XSAGA hebben wij een grote passie voor mensen en merken.
  3. D&B Eventmarketing

    Dé eventpartner van ondernemend Nederland
  4. Foundation Riga Tourism Development Bureau

    Betaalbaar, betrouwbaar en veilig- Riga de perfecte meeting & event locatie van...
  5. VervoersProjecten Nederland

    VPN zorgt ervoor dat uw evenement, bijvoorbeeld een grootschalig bedrijfsuitje...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners