Categorie+Brand+Events%3A+20+jaar+Libelle+Zomerweek+%2D+Let%27s+Dance
Nieuws

Categorie Brand Events: 20 jaar Libelle Zomerweek - Let's Dance

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken.





Casenaam:                  20 jaar Libelle Zomerweek – Let’s Dance
Inzender:                    Sanoma
Opdrachtgever:           Libelle


Hoofddoelstelling:
Libelle-fans een dagje uit bieden in volwaardige Libelle omgeving en beleving met als hoofddoel bezoekersgroei en het binden van BTB-klanten om hun product/merk/dienst in Libelle-sferen te kunnen aanbieden aan de Libelle-vrouw.

Effect:
7.9 miljoen euro free publicity. 2% meer bezoekers. BTB realiseerde 18% meer omzet. Totale resultaat steeg met 19%. 15.000 downloads van de Libelle TV app. Libelle VR-video 10.000 keer bekeken. Speciale Miss Etam collectie voor Libelle uitverkocht. Losse verkoop Libelle Zomerweek met 7% gestegen.

Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.