
Volgens een van de grootste MICE-locaties van Europa is het succesvolle jaar in moeilijke economische tijden te danken aan het feit dat de evenementenlocatie/ attractiepark zich heeft weten aan te passen aan de trends in de markt. 'Maar ook onze nieuwe interactieve website heeft bijgedragen aan het succes, net als de hechtere samenwerking met bureaus, duidelijke aanwezigheid op trade shows en het pakket aan persoonlijke services voor onze klanten is uitgebreid.'
Dat resulteerde in enkele opvallende cijfers in 2011:
> Het aanbieden van package offers leidde tot 15 procent meer aanvragen
- 32 procent van de aanvragen was afkomstig van bureaus
- 58 procent van de aanvragen was afkomstig van corporates
- 10 procent van de aanvragen was afkomstig van overheidsinstellingen
> Stijging van het aantal retail en franchise evenementen
> 15 procent van de Business Solutions events was voor groepen van 500+
> Klanttevredenheid onderzoek resulteerde in een tevredenheidspercentage van 97 procent