22 september 2014

Bureau voor Reuring verzorgt introductie voor Karl Lagerfeld

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU PRODUCTINTRODUCTIE - Het Bureau voor Reuring organiseerde de Nederlandse introductie van de Karl Daily, de Karl Lagerfeld krant, in de Amsterdamse binnenstad. Dat event was onderdeel van een grote internationale lancering.

'Dit was de bedoeling van ons internationale 27Names avontuur. Via onze collega’s uit Antwerpen kwam de aanvraag voor een promotie stunt van Karl Lagerfeld in vijf Europese steden binnen. Er werd een centraal plan ontwikkeld en lokaal werden de producties opgezet. Van het vergunningstraject tot aan de deelname van boetiekhotels en een prachtige, modieuze crew. Zo werd het mogelijk om in een paar weken tijd een internationale fieldmarketing actie op te zetten vanuit één conceptgedachte', aldus Christine van Dalen van het Bureau voor Reuring over de internationale samenwerking van bureaus.

Karl Lagerfeld is één van ‘s werelds meest invloedrijke designers en een iconisch figuur. Hij is een echte papierfreak en heeft daarom gekozen om juist in deze tijd een krant te maken. In deze speciale editie komt het modenieuws voor het aankomend seizoen aan bod en de favoriete adressen van Karl in Parijs. Bezoekers van de 9 Straatjes, mannen en vrouwen van jong tot oud, wilden maar wat graag met de Karl Daily naar huis.