
Op 19 en 21 november jl. werden online marketingbureaus uit Nederland en België bijgepraat over o.a. Adwords en Analytics tijdens het Google Engage Event. Tijdens de derde editie van het Google evenement stond Mediaplaza op 19 november in het teken van Adwords, Analytics, maar ook YouTube. De 450 bezoekers, allemaal professionals op het gebied van online marketing, kwamen naar deze innovatieve locatie om hun Google vakkennis bij te spijkeren. Met als doel om daarna hun eigen klanten aan online succes te kunnen helpen.
Na een update van de huidige mogelijkheden rondom Google Adwords en Analytics werden de marketeers getrakteerd op inspirerende presentaties van twee gerenommeerde sprekers uit de VS. Zowel in Utrecht als in Brussel wisten online marketinggoeroe’s David Booth en Christopher Skinner het publiek nieuwe inzichten te geven om hiermee voor hun eigen klanten aan de slag te gaan.
Ook in Brussel
Bureau voor Reuring organiseerde eveneens het Google Engage Event op 21 november in The Event Lounge in Brussel. Met hetzelfde programma, maar in een andere setting werden ook hier 350 gasten op een inspirerende manier bijgepraat over de nieuwste Google mogelijkheden voor bedrijven.