30 november 2011

Bruggen Verwiel verandert Studio 21 in Studio Opel

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Studio 21 op het Media Park in Hilversum was een week lang de uitvalsbasis voor een trainingsevent voor Opel Nederland. Bruggen Verwiel Eventmarketing tekent voor concept en realisatie van het event dat als naam ‘Studio Opel’ kreeg.

Dorine van der Bruggen, commercial director van Bruggen Verwiel Eventmarketing licht toe: 'Opel Nederland benaderde ons met de vraag om een pakkend concept te ontwikkelen voor een intern trainingsevent voor maar liefst drie nieuwe modellen die in december op de Nederlandse markt verschijnen; de Opel Ampera, de Opel Zafira Tourer en de Opel Astra GTC.” “Daarbij wilde Opel vooral de hernieuwde trots en glamour van het merk laten weerklinken in de aanpak”, zo vervolgt Van der Bruggen, “en daardoor kwam Studio 21 voor ons al snel in beeld.'

'Samen met Studio 21 zijn we gaan kijken naar mogelijkheden om dit event daar te laten plaatsvinden, en daar hebben we samen met Thomas Risseeuw van RTL Wentink Events een prachtige oplossing voor gevonden. Verspreid over 4 dagen worden alle Opel verkoopadviseurs van de Nederlandse dealerbedrijven in workshops getraind in de drie nieuwe modellen. Iedere dag starten we met een korte maar indrukwekkende revealshow', zo vertelt Van der Bruggen, 'en daarbij maken we volop gebruik van alle technische mogelijkheden die de locatie biedt.'

Jeroen Op de Laak, event manager van Opel Nederland: 'Bruggen Verwiel won deze pitch met hun pragmatische aanpak en slimme vertaling van onze doelstellingen in locatie en concept. De showy uitstraling van deze bijzondere locatie versterkt ons streven om als merk met nog meer zelfvertrouwen de markt te benaderen. Onze drie nieuwe modellen komen daarnaast prachtig tot hun recht in de spotlights van de studio.'