5 september 2011

Bruggen Verwiel ontwikkelt live show voor Philips

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU PRODUCTPRESENTATIE - Bruggen Verwiel Eventmarketing realiseert sinds vandaag weer een live show voor Philips Consumer Lifestyle op de IFA (Internationale Funk Ausstellung) in Berlijn.

Op deze grootste elektronica beurs ter wereld toont Philips zijn nieuwe soundsystem Philips Fidelio Soundsphere. Bruggen Verwiel tekende hierbij voor de live show die in de komende 6 dagen maar liefst 42 keer zal worden gepresenteerd.

Floor Jansen, senior projectmanager bij Bruggen Verwiel vanuit Berlijn over de productpresentatie: 'Het unieke van de Soundsphere is dat deze de consument een audio-ervaring geeft alsof men bij een live concert aanwezig is. Dit gegeven is nu door de consument live te beleven. Jazz zangeres Ms. Davis brengt een optreden waarin haar live zang wordt gecombineerd met vooraf opgenomen materiaal. Op deze manier ervaart de consument dat de geluidskwaliteit gelijk is aan de live ervaring.' Met dit project continueert Bruggen Verwiel haar jarenlange relatie met Philips Consumer Lifestyle.