
Bol.com zet steeds meer events in voor het B2B bereik: belangrijke aanvulling marcom-mix
'Bol.com versterkt het oprechte partnership-gevoel met events'
Wat is het belang van events en live binnen jullie marketing en communicatie mix?
‘Live communicatie is voor ons een belangrijke aanvulling op onze marketing en communicatiemix. We zetten dan ook steeds meer evenementen in voor ons B2B bereik. Wij geloven in het persoonlijke contact met onze partners die via bol.com verkopen. We proberen onze digitale communicatie met onze partners zo goed mogelijk te optimaliseren, maar af en toe elkaar live ontmoeten, is een mooie toevoeging. Afgelopen jaar zijn we begonnen met de organisatie van een roadshow voor onze partners in Nederland en Belgie. Het gevoel bij onze partnership ‘wij doen het samen’ kunnen we nog beter uitdragen tijdens deze ontmoetingen. De events hebben ook als doel om de partners meer uit hun bedrijf te laten halen. ‘Wij polsen wat er leeft, delen kennis, laten zien wat wij doen en gaan samen aan de slag.’
#jointheLIVErevolution
Dit is slechts een fragment uit een compleet dossier met diverse grote merken aan het woord. Onze leden krijgen eind september het EventBranche Magazine in de bus. Nog geen lid? Word het vandaag nog:
>> Lid worden van EventBranche.