
Naast bijzondere optredens van onder meer VanVelzen was het doel van de dag vooral stil te staan bij de omvangrijke historie van Aon – en vooruit te kijken naar de toekomst, waarin risicoadvies actueler is dan ooit.
Feest en actualiteit
Het bijzondere lustrum was in de eerste plaats een feestelijke viering van het jubileum, waarvoor ook oud-medewerkers waren uitgenodigd. Maar het markeert ook de start van een tijdperktoekomst waarin risicoadvies belangrijker zal zijn dan ooit. Arjen Vissers, Director Marketing & Communications bij Aon: 'MCI heeft ons geholpen de balans te vinden tussen ontspanning, een terugblik en het samenzijn van (oud) collega's en aandacht voor actuele marktontwikkelingen, met een enorm inspirerende avond als resultaat.'
'Er is gekozen voor de Van Nelle fabriek omdat het bijzondere gebouw toegankelijk is, maar ook typisch Nederlands: het is één van de voornaamste industriële monumenten van ons land', zegt Managing Director van MCI Amsterdam Peter-Willem Burgmans. 'Dat geldt ook voor Aon. De meeste mensen kennen Aon als de Engelse hoofdsponsor van Manchester United, maar de oorsprong van het bedrijf gaat terug naar onze Gouden Eeuw.'