
De case kreeg de titel mee 'Nightmare in Burger King'. Bezoekers werden uitgedaagd een bezoek te brengen aan deze Madrileense Burger King, voor de gelegenheid omgedoopt tot 'a house of chilling terror'. Zombies in alle mogelijke vormen joegen de bezoekers de stuipen op het lijf.
De bezoekers die de nachtmerrie wisten te 'overleven' werden beloond met een gratis Nightmare King, een goor uitziende hamburger met een groen broodje. De actie was een regelrechte hit. Bezoekers kwamen deels in hun Halloween kostuum naar het restaurant. Zij ondergingen hun nachtmerrie en deelden foto's van hun beloning - de Nightmare King - met de rest van de wereld.
De liefhebbers die de experience meemaakten praten tot in lengte van dagen over dit event van Burger King. Deze actie leverde het restaurant 12,4% extra bezoekers op. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze case tijdens de Best Event Awards World in de prijzen is gevallen.
Check zeker even de onderstaande video en laat je inspireren. Hoe creatief ben jij met de emotie 'angst'?