23 oktober 2012

Amusoment lanceert zichzelf na jaar van try-outs op Food Inspiration Days

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

PARTYCATERING - Na een try-out fase van een jaar is Amusoment klaar om de markt te bedienen. 'In een geheel nieuwe styling en met een verhoogd culinair assortiment deden onze muzes hun intrede tijdens het grootste trendcongres van Nederland op het gebied van food', aldus Cuisine on tour.

Op 22 en 23 oktober vond de vierde editie van de Food Inspiration Days plaats in het Evoluon in Eindhoven. Daar werden de gasten geprikkeld door boeiende sprekers als Sergio Herman en André Amaro, toevallige ontmoetingen en briljante smaken.

'Nadat onze muzes door trendwatcher Hans Steenbergen op het podium werden uitgenodigd voor een kleine presentatie, verrasten, inspireerden en entertainden zij tijdens de borrel de gasten van Food Inspiration Days. Amusoment, powered by Cuisine on tour, is een innovatief concept voor de zakelijke markt met hoge culinaire aspiraties. Amuses op een unieke manier gepresenteerd tijdens uw bijeenkomst, productintroductie, première of beursevent. Het concept is interessant voor een ieder die het zwaartepunt wil leggen op culinair en gemak. Onze muzes verschijnen in een opvallende outfit en hun zwevend dienblad zorgt ervoor dat ze de handen vrij hebben om de amuses ter plekke af te maken. Ze vragen naar smaakvoorkeuren, houden kleine proeverijen, kortom, ze entertainen uw gasten terwijl ze zorgen voor een culinaire verrassing', aldus de partycateraar.