
Organisaties moeten tegenwoordig sneller dan ooit kunnen veranderen om te kunnen blijven anticiperen op de behoeftes van de klant, partner, patiënt of burger. Nu steeds meer mensen massaal en 24 uur per dag online zijn, moeten organisaties structureel transformeren in werkelijk vraaggestuurde organisaties. Tijdens de Salesforce World Tour wordt in diverse tracks en presentaties ingegaan op de mogelijkheden om door middel van businessinnovatie deze omslag te maken. Afgelopen jaar bezochten ruim 2000 mensen het evenementen, dit jaar zullen dat er naar verwachting 2800 zijn.
Parker Harris, een van de oprichters van Salesforce, zal als keynote samen met een aantal klanten laten zien waar klantgerichtheid toe kan leiden. Hierbij laat Harris onder ander zien hoe organisaties de ontwikkeling en het uitrollen vn nieuwe bedrijfskritische apps drastisch kunnen versnellen.
De bezoekers van Salesforce World Tour kunnen naast de keynotes, ook kiezen uit een reeks breakout-sessies met inspirerende klantverhalen en live demo's, plus een Cloud Expo met meer dan 30 Cloud specialisten.