
All Events Group organiseert evenement voor 4000 gasten van BrabantZorg en Nieuwe Brug
BrabantZorg wilde met het evenement benadrukken dat in de nieuwe organisatie de individuele medewerker samen met alle collega’s de kern vormen. Evenementenbureau All Events Group bedacht het concept “Hart voor de Zaak”. In dit concept kwamen de drie kernwaarden Aandacht, Keuze en Gemak zowel in het communicatietraject als in het evenement ruimschoots aan bod.
Om de gasten de aandacht te geven die zij verdienden, was ervoor gekozen om ’s-middags alle vrijwilligers te ontvangen en de avond voor de medewerkers te reserveren. Na een persoonlijke ontvangst door de directie en het managementteam, konden de vrijwilligers genieten van een op maat gemaakte theatershow. Hierin speelden bestuur, managers en vrijwilligers een hoofdrol. Na de show hadden de gasten alle tijd om de onderlinge contacten aan te halen of deel te nemen aan de interactieve workshops.
'Voor de avondgasten vormden de grote Club, de Bruine Kroeg en de Music Hall het kloppende hart van het evenement. Een bijzonder restaurant waarin de maffe kappers van de Burberry’s de scepter zwaaiden, zorgde daarnaast voor hilarische taferelen. Grote vormgegeven objecten, knipperende LED-hartjes en de enthousiaste gasten completeerden het feestelijke geheel.'
'Op het hoofdpodium ging na de spectaculaire opening het dak eraf met de sessie-muzikanten van de AEG XL-band. Van Velzen zorgde er met zijn aanstekelijke enthousiasme voor dat tijdens de finale de handen van het dankbare publiek op elkaar gingen. Dat het Hart voor de Zaak-concept succesvol was, bleek achteraf uit de vele positieve reacties die tijdens het evenement via Twitter of in het natraject bij BrabantZorg binnen kwamen.'