20 juni 2017

3x eventmarketing van McDonalds: Good Times Island, The Maestro en New York Vibe

Door Maartje Springer

Rubrieken

EVENTMARKETING - Het is de tak van marketing die alle emoties prikkelt en het hoogste resultaat behaalt; eventmarketing. En bij McDonalds zijn ze er ijzersterk in. Na 'The Maestro' met een volledige symfonieorkest en 'New York Vibe' is er nu Good Times Island. Eventmarketing in de wateren van de Gouwzee, te winnen voor 24 uur, inclusief hapjes en drankjes. Of als tijdelijke eventlocatie...EventBranche zet de drie campagnes op een rij:

1. Good Times Island

De meest recente campagne van de nieuwe Maestro Smokey BBQ burger, en de nieuwe slogan van ‘Always open for Good Times’, wordt sinds begin deze maand kracht bij gezet door Good Times Island. Het tropisch eiland van 400m2, gelegen in de Gouwzee tussen Marken en Volendam, is voor 24 uur te winnen samen met nog eens 9 vrienden. Tijdens het verblijf, met o.a. jacuzzi, volleybalveld en een McDonalds keuken met eigen bestelpaal, word je getrakteerd op frisdrank, ijs en burgers. Iedere vrijdag, zaterdag en zondag gebeurt er weer iets anders op het eiland. Zo gaf Gers Pardoel al een live optreden en werden winnaars verrast met een bezoek van reptielen en tropische diersoorten.