Naam+Van+Eeden+Evenementen+verdwijnt+uit+de+markt
Nieuws

Naam Van Eeden Evenementen verdwijnt uit de markt

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING – Van Eeden Evenementen verdwijnt als naam uit de eventbranche. Dat klinkt dramatischer dan dat het is, want het bureau, de medewerkers en de expertise gaan op in ‘moederbedrijf’ Obsession.

Obsession Evenementen & Communicatie hoopt zo een nog duidelijker en transparanter gezicht te krijgen in de markt. ‘7 jaar geleden heeft Obsession Van Eeden Evenementen overgenomen. Nu de integratie volledig is, willen wij onder één naam uitbreiden en doorgroeien’, aldus Gerben Plasmeijer die al enkele jaren het gezicht is van beide bedrijven.

Van Eeden Evenementen en Obsession Live Communication bestaan al jaren als twee bureaus naast elkaar, met dezelfde mensen in hetzelfde pand. In 2011 nam geestelijk vader Diederick van Eeden afscheid van het bureau. Onder de Obsession-vlag kon Van Eeden Evenementen rekenen op toonaangevende opdrachtgevers. Volgens Obsession is het nu echter tijd om één gezicht te vormen: ‘De naam Van Eeden Evenementen kan losgelaten worden, omdat beide bedrijven volledig geïntegreerd zijn. Door met één gezicht in de markt te staan zien wij grotere groeimogelijkheden. In een veranderde markt die continue innoveert mag je zelf niet achterblijven’, aldus directeur Gerben Plasmeijer.

Waardevolle ontmoetingen
‘Wij vinden het tijd voor nog meer focus en synergie en willen de markt transparant tegemoet treden, dat doen wij in het vervolg met één naam en één gezicht Obsession Evenementen & Communicatie. De kern van onze dienstverlening is het bedenken en regisseren van waardevolle ontmoetingen’, vervolgt Plasmeijer. ‘We zien elkaar misschien minder, maar als we elkaar zien, willen we een goede indruk achterlaten. Een tastbaar resultaat bewerkstellen met oog voor de duurzame relaties die we zo belangrijk vinden. Obsession Evenementen & Communicatie verbindt mensen, merken en organisaties door het bedenken en organiseren van evenementen zoals een symposium, een jubileum of een intensieve kennismaking met een nieuw product. ‘Als bureau wordt ons gevraagd om waarde toe te voegen, om met het evenement iets mee bereiken.  Daar ligt onze focus op en dit willen we op een transparante manier doen’, aldus de bureaudirecteur.

Nieuwe website
‘Obsession Evenementen & Communicatie communiceert de boodschap van haar opdrachtgevers. Doordacht en anders. Zij creëren, coördineren en regisseren ontmoetingen, die verder gaan dan de dag zelf. Voor iedere vraag wordt de best passende oplossing bedacht met als uitgangspunt dat het  evenement  geen doel op zich is, maar een middel om iedere boodschap te versterken. Een creatief concept, sluitende begroting, strakke planning en minutieuze regie vormen daarvan de basis. Obsession Evenementen & Communicatie beweegt zich daarbij net zo goed in een commerciële omgeving als in een politieke setting of een non-profit organisatie’, aldus het Obsession-team, dat vanaf nu onder één naam het complete live spectrum kan bedienen.' Om de samensmelting kracht bij te zetten, lanceerde Obsession Evenementen & Communicatie deze week ook haar nieuwe website.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.