MPI+doorbreekt+alle+%27wetten%27%3A+tijdens+Content+bepaalt+de+deelnemers+alles
Nieuws

MPI doorbreekt alle 'wetten': tijdens Content bepaalt de deelnemers alles

BRANCHEVERENIGING MPI - Bewonderingswaardig, dat is misschien wel het beste woord voor hoe branchevereniging MPI met alle 'wetten' en gebaande paden breekt, door middel van het concept voor hun event Content. Dus voor alle eventprofessionals die na de #BBBQ16 de volgende dag behoefte hebben aan content, dan is dit wel een aanrader.

>> INSCHRIJVEN BeachBrancheBarbecue 2016, maandag 4 juli 2016
>> INSCHRIJVEN MPI Content
 

Na vijftien edities is de MPI NL Conference omgedoopt tot Content. Het jaarlijks event en vlaggenschip van MPI Nederland gaat verder onder deze nieuwe naam. Met Content slaat MPI een nieuwe weg in en speelt met dit concept in op het huidige tijdsbeeld. Een evenement waarbij grenzen worden opgezocht, nieuwe ideeën worden getest en er wordt gebalanceerd op het randje van het mogelijke. Een proeftuin waar de bezoeker wordt geïnspireerd met nieuwe ideeën voor zijn of haar eigen bijeenkomsten. Dagvoorzitter Loek Peters legt uit wat er zo bijzonder is aan Content:


'Op het web, voor de televisie en op tal van andere plekken in het hedendaagse leven bepalen we zelf welke informatie we tot ons nemen. We zijn op zoek naar inhoud en content die iets toevoegt: relevantie, informatie, entertainment. Maar vreemd genoeg zijn evenementen nog te vaak een plek waarbij de content voor ons wordt bepaald en deelnemers een programma krijgen voorgeschoteld. Zelf content kiezen of het programma veranderen kan niet meer. Het team van Content gaat dit veranderen. Op dinsdag 5 juli bepaal jij. Net als bij een festival bepaal jij vooraf welke line up je wilt zien, switch je tijdens het event tussen optredens, kies je zelf wat je eet en ontmoet je vrienden en tal van nieuwe mensen', aldus het organisatie tem van MPI's Content.

'Met dit concept gaan we op zoek naar relevantie en breken we met conventies. We gaan we terug naar de basis en weg van alles wat afleidt van de inhoud. Van iedere verkochte toegangskaart wordt dan ook 75% uitgegeven aan content', dat moet gebeuren met de volgende sprekers, die gekozen werden uit 100 'pitchende keynotes':

Hélène Oosterhuis
Dé sleutel tot succesvol jezelf zijn, die iedereen moet weten!

David Hulsenboom
Let’s kick some value!
 

Denise van Iersel
Je bent een merk, of je nu wilt of niet!
 

Rudy van Beurden
Toe aan de volgende stap?
 

Thomas Blekman
Ondernemerschap MBA voor event professionals
 

Jean-Marc Bilderbeek
De prijs van smaak – how to smoothen your life!
 

Cyriel Kortleven
Survivalkit voor event-professionals in verandering
 

Annemarie Steen
De verbindende kracht van PLAY & FUN
 

Patrick van der Pijl
Design denken voor je event
 

Tim Zuidgeest
Creativiteit is dood. Lang leve de wetenschap!

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.