European+Best+Event+Awards+2016%3A+3+keer+goud+voor+Nederland
Nieuws

European Best Event Awards 2016: 3 keer goud voor Nederland

EUBEA 2016 - In de kruiwagen vol 'oranje' awards gaan ook 3 gouden European Best Event Awards mee naar Nederland. Nog los van het feit dat veel juryleden ook dit jaar weer onder de indruk waren van hoe Nederlandse eventprofessionals durven te vernieuwen en voor andere insteken en concepten kiezen, is de beoordeling met een gouden award natuurlijk het ultieme bewijs.

De 3 Gouden European Best Event Awards voor de Nederlandse evenementen. Zo won meteen in de eerste de beste categorie The Next Web een gouden award, mede dankzij een krachtige live pitch. 'Calling all crazy ones' - The Next Web Conference 2016 won de categorie Congressen, met Obsession als nummer 3:

GOUD: De WINNAAR van de categorie congressen The Next Web


GOUD: Massive Music Amsterdam en Heineken winnen met The Takeover
In de categorie Musical Events won Heineken aan de hand van bureau Massive Music uit Amsterdam. The Heineken Takeover was een slimme, entertainende en goed geproduceerde crowdsourcing actie. Waarbij het publiek met een groen of rood led lichtje op hun fles Heineken kon bepalen welke muziek er volgde: slim, simpel, creatief en anders dan anders tegelijkertijd, waarbij interactie en de regie bij het publiek neerleggen beter tot uiting kwam dan ooit te voren:

Nieuw dit jaar waren de overkoepelende categorieen zoals Best B2C event. En ook daar gingen Massive Music en Heineken met The Takeover er met het goud vandoor. En omdat de Russen eerst de nummer 3, dan de nummer 2 en dan de nummer 1 bekend maken, was de verrassing er een beetje vanaf, maar IDEA-voorzitter Eva Annokee was er als Nederlandse afgevaardigde niet minder trots om:

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.