Categorie+Brand+Events%3A+AkzoNobel+Press+Launch+Volvo+Ocean+Race
Nieuws

Categorie Brand Events: AkzoNobel Press Launch Volvo Ocean Race

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. Zo bereikte de Press Launch Volvo Ocean Race 100 miljoen mensen wereldwijd en nieuwswaarde in 19 landen.



Casenaam:                 AkzoNobel – Press Launch Volvo Ocean Race
Inzender:                   Bureau voor Reuring
Opdrachtgever:          AkzoNobel


Hoofddoelstelling:     
Het genereren van internationale publiciteit en het bereiken van klanten, medewerkers en algemeen publiek met het nieuws dat #teamAkzoNobel deel neemt aan de Volvo Ocean Race 2017-2018.

Effect:                       
Totaal bereik: 100 miljoen mensen, nieuwswaarde in 19 landen,                                       Mediawaarde: 1 miljoen, trending topic op Twitter.
 

Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.