MGen zorgt voor succesvol Beauty Trade Festival met 8000 bezoekers

07-10-2019 - De Experience Builders van Marketing Generation hebben met het door hun ontwikkelde beursconcept een geslaagde beurseditie neergezet van Beauty Trade Festival. Op 28, 29 en 30 september jl. organiseerden zij voor de derde keer dit vakevent. En hoe! Met hun concept en aanpak is de beurs ten opzichte van 2018 gegroeid. Dit leverde 8.000 blije bezoekers op.

‘Welcome to beauty paradise’ stond er op het spandoek bij de ingang. En een paradijs was het zeker! Want op deze jaarlijkse beurs in relaxt festivalsfeertje viel voor de beauty professional ontzettend veel te beleven, te proberen, te testen en te leren. Met weer meer vierkante meters beursruimte en meer tevreden exposanten dan bij vorige edities.

Congres
Dit jaar organiseerde MGen ook een event binnen het event, namelijk het congres Beauty & Skin, in opdracht van branchevereniging ANBOS en leveranciersvereniging Beauty Trade Professionals. Het werd een van de vele highlights: via een breed scala aan boeiende lezingen en presentaties was je als bezoeker in één dag weer helemaal bij op je vakgebied en werd je bovendien geïnspireerd door beroemdheden als langeafstandszwemmer Maarten van der Weijden en actrices Isa Hoes en Medina Schuurman.

Specialist met aandacht voor detail
Dat MGen zo’n succesvol beauty event weet neer te zetten, is niet vreemd. Al jarenlang is het bureau leidend op het gebied van event marketing voor organisaties die actief zijn op het gebied van lifestyle en uiterlijke verzorging. Welk event ze ook organiseren, de mensen van MGen zetten altijd de bezoekers centraal. Ze kruipen in hun huid en zorgen er op die manier voor dat een evenement een belevenis wordt waarover zij nog lang napraten. Met veel oog voor detail. Dat maakt in hun ogen het verschil tussen ‘goed’ en ‘succesvol’.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners