Leergang+Strategisch+Event+Management
Persberichten

Leergang Strategisch Event Management

Live events, online events én hybride Events kunnen van grote waarde zijn voor zowel organisatie als bezoeker. Maar om dit potentieel te ontsluiten is een strategische aanpak noodzakelijk. De kracht van ontmoetingen (ook online) komt tot zijn recht als deze voortkomen uit strategie en zijn ingebed in de cultuur van de organisatie. Daar is nu een 2-daagse leergang voor samengesteld.

Professor Ed Peelen, Marco Mossinkoff PhD en vakexperts Daan Noordeloos, Marike Dragt en Maayke Könemann leren je:
 
✔ Het belang van een goede event strategie
✔ Een concrete aanpak voor strategisch event management ✔Het kunnen doorgronden van een cultuur
✔ Het bottom-up ontwikkelen van een event-concept vanuit een strategie
✔ Wat zijn de belangrijkste basisbegrippen binnen *customer experience zoals customer journey,CX design, CX strategie, CX meting en een praktijkcase CX
 ✔ Inzicht in de customer journey van een deelnemer aan events
✔ Een dieper inzicht in de effectiviteit van een event
✔ Het kunnen pitchen van een event-concept aan de relevante stakeholders

De leergang is op 2 en 9 februari 2021.

>> Meer informatie, de studiehandleiding en inschrijven
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.