Hoe KLM campagne Duitsers ervan overtuigt dat het geen bank, restaurant of radiostation is

04-12-2018 - Duitsland is één van de belangrijkste markten voor luchtvaartmaatschappij KLM. Uit onderzoek blijkt echter dat 46% van de Duitsers helemaal niet weet wat KLM eigenlijk is. Een bank, restaurant of radiostation luidden de top 3 antwoorden. De luchtvaartgigant speelt hier humoristisch op in met de campagne We Are An Airline. Met een eigen ATM, waar geen geld maar tickets uit komen, een pop-up restaurant die de vliegtuigmaaltijden serveert én een eigen radiostation, veranderen ze de perceptie van het merk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Sendsteps

    Hoe betrek ik mijn publiek tijdens mijn bijeenkomst? Wat kan ik doen om mijn eigen presentatie te verlevendigen?
  2. Effectivents

    Effectivents verzorgt een verkorte opleiding eventmanagement en diverse trainingen en cursussen in eventmanagement...
  3. Omnivents, avontuurlijk evenementenbureau, PEOPLE-POWER-PLAY

    Omnivents en Watergoed, een one-stop-shop!
  4. Amplify EventMarketing – Let’s Amplify Your Event

    Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Geen zorgen, wel applause. We Amplify your event: Wij...
  5. René Pouwelse Advies Regie Productie

    Advies, regie en productie op het gebied van evenementen en audiovisuele ondersteuning

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners