Hoe KLM campagne Duitsers ervan overtuigt dat het geen bank, restaurant of radiostation is

04-12-2018 - Duitsland is één van de belangrijkste markten voor luchtvaartmaatschappij KLM. Uit onderzoek blijkt echter dat 46% van de Duitsers helemaal niet weet wat KLM eigenlijk is. Een bank, restaurant of radiostation luidden de top 3 antwoorden. De luchtvaartgigant speelt hier humoristisch op in met de campagne We Are An Airline. Met een eigen ATM, waar geen geld maar tickets uit komen, een pop-up restaurant die de vliegtuigmaaltijden serveert én een eigen radiostation, veranderen ze de perceptie van het merk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Switzerland Convention & Incentive Bureau

    Zwitserland is een uitstekende bestemming voor meetings, incentives, congressen of evenementen.
  2. René Pouwelse Advies Regie Productie

    Advies, regie en productie op het gebied van evenementen en audiovisuele ondersteuning
  3. Omnivents, avontuurlijk evenementenbureau, PEOPLE-POWER-PLAY

    Omnivents en Watergoed, een one-stop-shop!
  4. Holland Evenementen Groep

    De Holland Evenementen Groep is een allround evenementenlocatie, gelegen aan de A15 bij Tiel in het midden van...
  5. Amplify EventMarketing – Let’s Amplify Your Event

    Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Geen zorgen, wel applause. We Amplify your event: Wij...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners