Evenementenbureau+Event+Station+uit+Mijdrecht+bestaat+10+jaar
Persberichten

Evenementenbureau Event Station uit Mijdrecht bestaat 10 jaar

Van Jeroen Dijsselbloem tot Kensington, van Delfzijl tot Bratislava en van de Beursgang van NN tot voetballen met 40 internationale gasten in het donker op het strand van Noordwijk in Oktober. Het waren geweldige jaren en er komen nog heel veel prachtige uitdagingen aan. De Jaren zijn echt voorbij gevlogen.

Met een heel tevreden glimlach kijkt John den Hollander van het bedrijf Event Station uit Mijdrecht terug op de afgelopen jaren. Toen hij 1 oktober 2009 weer opnieuw moest starten in de recessie tijd was dat op dat moment geen bewuste keuze maar een gedwongen feit nadat hij in 2008 zijn succesvolle eventbedrijf Invisible Organizing aan The Entertainment Group had verkocht maar deze 14 maanden later failliet ging. Daar zit je dan op 1 oktober 2009 in je eigen lege kantoorpand op de Stationsweg 18 met het besef dat het allemaal anders is gelopen dan gedacht. Maar met zijn levensmotto ‘Zonder strijd geen Overwinning’  ging John weer voortvarend aan de slag, om zo snel mogelijk zijn klanten weer van dienst te kunnen zijn en nog meer mensen in de toekomst die voor hem lag blij te mogen maken. 
 
Mijdrechts evenementenbureau Event Station bedenkt en produceert wereldwijd events en maakt daarmee al meer dan 10 jaar mensen blij
 
En dat is tot zover gelukt. “Prachtige events hebben wij nationaal en internationaal mogen organiseren. Grote namen zoals ABN AMRO, Schiphol Group, NN, Koninklijke Wagenborg, Achmea, Walraven, Bebeka en Amasus Shipping zijn al vele jaren een sterk fundament. Het kantoorpand is inmiddels gelukkig weer gevuld. Niet alleen met het eigen bedrijf, maar ook met andere creatieve ondernemers op het gebied van communicatie, content en zelfs op audiovisueel wetenschappelijk gebied. Waar het kan, werken we graag met de andere bewoners van het pand samen en in ieder geval delen we dagelijks kennis en kunde met elkaar,” aldus John.
 
Directe beleving
Op het gebied van evenementen is er altijd veel beweging en innovatie, zo meldt hij. “Aan de ene kant zijn we de bitterbal nog lang niet voorbij – en gelukkig maar – en aan de andere kant zie je de verschillende vormen van evenementen enorm veranderen en dat is uitdagend. Van groots en massaal tot een kleine huiskamersetting, van een boswandeling tot samen appeltaarten bakken, maar ook 360 graden videobeleving en verbindingen over de gehele wereld om bedrijven en medewerkers meer met elkaar in contact te laten komen. Het kan allemaal en het wordt ook van je verwacht dat je met dergelijke uiteenlopende concepten komt. Altijd en ieder jaar weer anders, beter, leuker maar vooral succes verzekerd en foutloos graag!  Want de kracht van evenementen blijft de directe beleving, en het moet wel in één keer goed, want je krijgt geen kans om het opnieuw te doen. Dat maakt voor mij iedere dag dat ik in dit vak aan het werk ben enorm uitdagend en wordt het zeker niet saai.”
 
John den Hollander is sinds 1989 in het evenementenvak actief en vanaf 1 januari 2000 als zelfstandig ondernemer. “Als ik nu terugkijk is het een geweldige tijd geweest, maar smaakt het nog steeds naar méér, dus verheug ik mij alweer op de volgende jaren die gaan komen. ‘Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen’ is een prachtig gezegde, maar ik wens dat veel opdrachtgevers ons in Mijdrecht weten te vinden om samen bij hun bedrijf of organisatie de slingers goed op te hangen en er een enorm goed feest of bijeenkomst van te maken. Mensen daarmee blij maken is voor mij toch het mooiste vak dat er is!”
 
© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.