Vlnr: Ingmar Sloothaak – Director of Sales Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre,
Bart Westerhout – General Manager Swissôtel Amsterdam, Lisette van Dolderen – Trade/Product Manager Zwitserland Toerisme, Albert Rouwendal – General Manager Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre en Harold Kluit – Director of Revenue & Marketing Swissôtel Amsterdam
Onder het motto ‘Scoor een kamer en zet de finale buitenspel’, kan het zakelijke contactpersoneel een luxe VIP arrangement winnen tijdens het weekend van de EK finale.
De beide hotels, gelegen in het centrum van Amsterdam, en het Zwitserse Bureau voor Toerisme hebben besloten als team de Zwitserse gastvrijheid te promoten.
In een actie die gedoopt is tot de ‘EK Blitzdagen’ zal een groot aantal corporates, intermediairs, consortia en incoming touroperators van de beide hotels bezocht worden. Tijdens dit bezoek krijgen ze een scorebord in de vorm van een poster uitgereikt. Hierop moeten twee verschillende scores bijgehouden worden. Ten eerste de scores van de verschillende EK wedstrijden, ten tweede het aantal, vanuit de eigen organisatie, geboekte kamers tijdens het EK in beide hotels.
De winnaar van deze wedstrijd is de persoon die uiteindelijk de meeste kamers heeft geboekt tussen 28 mei en 18 juni. De prijs is een VIP arrangement in de beide hotels tijdens het EK finale.
Het management van de beide hotels en het Zwitserse Bureau voor Toerisme verklaarden in een korte toelichting: “Het unieke aan deze actie is dat de nadruk ligt op “Swiss made”. Het doel van deze actie is om zowel onze hotels, onze merken, maar vooral om Zwitserland als gastvrij land te promoten.”