HSMAI organiseert weer haar jaarlijkse Sales,
Marketing en Communicatie Congres. Dit jaar op vrijdag 5 oktober in de
Olofskapel van het NH Barbizon Palace in Amsterdam. Het thema is dit
jaar YOU.
Zowel Elsevier als Time Magazine refereerde eind vorig jaar in spraakmakende omslagartikelen nadrukkelijk naar de toegenomen ‘macht van de consument’. Time Magazine verkoos hierbij de consument (YOU) zelfs tot ‘Person of the Year’.
Reden genoeg voor de HSMAI om voor 2007 ‘The Consumer Age’ (de branche beheert…. maar de consument regeert!) als jaarthema te kiezen en de consument vanuit een diversiteit aan invalshoeken te belichten.
Experts delen visie
Op 5 oktober staat echter de Sales, Marketing & Communicatie
professional zélf als klant centraal bij de HSMAI. Die dag delen 10 experts
(waaronder o.a. de Commercieel Manager en het ‘interactief bureau van het jaar’)
hun visie en ervaringen met betrekking tot relevante trends op het
veelzijdige commerciële vakgebied.
Traditionele competenties
'Waren het vorig jaar nog vooral de vele nieuwe communicatiekanalen en
technieken die het speerpunt van de programmering vormden, dit jaar belichten we
ook een aantal opvallende ontwikkelingen en tendensen binnen de meer
traditionele competenties waar professionals mee te maken hebben', aldus Hans
Poortvliet, managing director HSMAI Nederland.
Informatie en inschrijven
Veel meer informatie over het programma en inschrijven op de website van branchevereniging HSMAI.