XSAGA versterkt zich met grote naam uit reclamewereld: Marc Leurs

21-01-2020 - Marc Leurs, twaalf jaar lang head of strategy bij TBWA\NEBOKO, versterkt het team bij XSAGA, hét bureau voor experiential communication. XSAGA werkt voor een brede reeks aan A-merken in de commerciële én culturele sector.

Patrick Roubroeks, Founding Director XSAGA over zijn komst: “Met de groeiende behoefte van onze opdrachtgevers aan live contact met doelgroepen, groeit ook de behoefte aan meer merkstrategie in de aanpak. Met Marc halen we een van de beste brede strategen uit het vak in huis.” Leurs treedt als Strategy & Content Director toe tot
het management. 
 

Leurs over zijn stap. “Na prachtige jaren vol succesvolle massacommunicatie bij het beste reclamebureau van Nederland, was ik toe aan iets meer betekenisvolle impact op kleinere doelgroepen. Ook wilde ik weer wat nieuws leren. XSAGA is in Nederland toonaangevend in experiential communications. Een groeiend segment van de communicatie taart. XSAGA is mijn kers op die taart. Het bureau is altijd sterk in creatief gedomineerde concepten. Ik ga er meer merkstrategie aan toevoegen én kan mezelf verder ontwikkelen.” 

Patrick Roubroeks, Founding Director van XSAGA: “De komst van Marc past in de behoefte die onze klanten uitspreken. Het belang van ons werk, levende communicatie, neemt enorm toe. Marc brengt naast een stevige dosis merk- en activatiekennis, ook een senioriteit mee die dit bureau goed van pas komt in de groei die het doormaakt.”

 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners