
Voor XSAGA is het 27Names-netwerk van bureaus interessant voor het verstevigen van de internationale contacten, maar vooral om inpsiratie over de grens op te doen. Het geeft ons ook de mogelijkheid om de nieuwe generatie op te leiden op een persoonlijk niveau, zodat wij als bureau kunnen blijven innoveren, leren en inspireren."
Binnen het lidmaatschap van 27Names krijgt XSAGA toegang tot het internationale netwerken, visie en inzichten en de beste voorbeelden van over de hele wereld.
In een eerder interview liet 27Names al eens weten waar de kracht van de gebundelde bureaukracht zit:
"Live campagnes naar verschillende landen zijn vrij nieuw, maar zeker in opkomst. Veelal blijft de marketing nu op lokaal niveau ingevuld worden, maar de groep pioniers zoals Samsung en Carlsberg wordt steeds groter. Toch durven wij wel te stellen dat de nood in de markt er is. Dat heeft alles te maken met de doorzettende globalisatie in combinatie met de digital age. Dat laatste zorgt ervoor dat de hang en behoefte naar live groter en groter wordt. Mensen zijn een beetje klaar met alleen maar social media. Tegelijkertijd blijft de lokale invulling en verankering juist bij internationale campagnes essentieel. Een uniforme globale campagne neigt al snel naar het door de strot drukken."