8 november 2006

Workshop ‘Klanten seminar als renderende investering’

Rubrieken

Tijdens het Marketing Information Event (MIE) in De Kuip in Rotterdam verzorgt CommGres directeur Marga Groot Zwaaftink op dinsdag 14 november een workshop ‘Klanten seminar als renderende investering’.
Op de foto: CommGres directeur Marga Groot Zwaaftink

Volgens Groot Zwaaftink is het tegenwoordig steeds moeilijker om de aandacht op te eisen als bedrijf. Professionals denken anders over bedrijven: ze willen weten waar het voor staat, wat is de DNA ervan? Om te overleven moet je je ware gezicht laten zien en zorgen dat je hen raakt en daarmee betrokkenheid creëert. Telkens als je als bedrijf ‘live’ voor een groep prospects en klanten staat, heb je de kans om dit te bereiken. Moet het wel goed zijn…
De workshop duurt van 15.00 – 16.00 uur en voor meer informatie commgres.com

Het Marketing Information Event vindt plaats op 14 en 15 november. Het Event bestaat uit totaal 90 workshops over twee dagen en meer dan 40 stands op de beursvloer. Naast het leren, zien, ontmoeten en netwerken, is er op en om het veld ook nog voldoende te beleven. Tussendoor is er nog de mogelijkheid even een gratis training van Feyenoord mee te maken.