22 januari 2013

WOP sluit jaar af met events voor onder meer Media Markt en Rabobank

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - 'Hoewel de Nederlandse economie nog steeds in zwaar weer verkeert, gingen de donkere wolken in 2012 aan WOP voorbij', laat WOP weten. Ook in de laatste maanden van het jaar werd er een aantal mooie evenementen georganiseerd waar het bureau uit Etten-Leur trots op is.

Foto: SjoerdFotografie

In het kader van het 12½ jarig jubileum van Media Markt organiseerde WOP een corporate event in de Ziggo Dome. 'De toon werd direct gezet met een waanzinnig feest. Na een originele ontvangst en een spetterende openingsshow dompelden de duizenden gasten zich onder in de vele werelden van Media Markt. Tijdens de finaleshow traden Anastacia en talloze Nederlandse toppers op', aldus het evenementenbureau uit Etten-Leur. De CFO van Media Markt schreef in zijn dankbrief aan WOP: 'Wat onze wensen ook waren, alles kon bij WOP. Alles werd in alle rust en met grote professionaliteit voorbereid en uitgevoerd. Zowel in de organisatie vooraf als tijdens de avond was de sfeer geweldig.'

Rabobank
'Ook december was een topmaand voor WOP. Ter gelegenheid van de opening van het nieuwe adviescentrum van Rabobank Amerstreek werden er maar liefst zeven bijeenkomsten georganiseerd voor diverse doelgroepen. In de eerste wintersneeuw werd voor een periode van 10 dagen een prachtig circuscomplex gebouwd. Multifunctioneel, laagdrempelig en heel erg sfeervol. Van leden tot aan zakelijke relaties, van senioren tot aan hoogwaardigheidsbekleders,iedereen voelde zich meer dan welkom bij Rabobank Amerstreek. In de warme ambiance kregen de gasten steeds een unieke mix van informatie, strakke corporate shows, Brabantse gezelligheid en internationale circusacts voorgeschoteld.'

Mazars
Naast diverse andere evenementen vormde ook het evenement voor Mazars in DeFabrique een lichtpunt in de donkere decembermaand. De directievoorzitter, begonnen in de jaren ’60, nam afscheid van zijn organisatie. 'Dit vormde de aanleiding voor een mooie vergelijking tussen de flower-power-jaren en de jaren-nu. Ook toen stond de maatschappij immers op de drempel van een nieuwe periode: het geloof dat alles anders moest. Een waanzinnige New Sixties Party was het resultaat van een goed doordacht concept. De beats van nu werden gemixt met invloeden uit het verleden. Zo startte de avond met een heerlijk potje community-singing, stond de eerste afhaalchinees van Nederland naast een moderne discotheek en de Fabulous WannaBeatles met The Kik. Met een terugblik op bijna 50 jaar geleden liet Mazars zien dat zij klaar is voor de toekomst', aldus WOP.