WinterVillage in de Brabanthallen in Den Bosch
beleefde dit jaar haar premiere in Brabant. De samenwerking
tussen Roger Schreurs (Loco Enzo) en Rob den Hartog (Incentive Europe)
pakte goed uit, want er kwamen ruim 4000 gasten naar het
winterdorp.
Het evenementconcept met de slogan WinterVillage 'N'ice to meet' had zijn succes al bewezen in Nieuwegein, maar lijkt ook in Den Bosch voor herhaling vatbaar. "WinterVillage moet volgend jaar natuurlijk verder. We hebben al weer een aantal zeer serieuze prospects", kijkt Schreurs vast vooruit.
Break even
Met de bezoekersaantallen van dit jaar draait WinterVillage in het eerste jaar al keurig break even, ondank het dansende dak tijdens de storm van half januari.
Ultieme vorm van samenwerken
In de ogen van Schreurs is WinterVillage de ultieme vorm van samenwerken binnen de eventbranche. In de komende FZ een uitgebreid interview met Roger Schreurs over netwerken, samenwerken, plezier en 'de leukste branche van Nederland'.