Voorinschrijving geopend: 18 september 12.30 presentatie baanbrekend event-onderzoek

11-09-2020 - NEW LIVE - Tijdens de tweede aflevering van NEW LIVE presenteren we de resultaten van het neurowetenschappelijke onderzoek naar de kracht van live communicatie. In de AVEX STUDIO schuiven naast presentator Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl (initiatiefnemer van het onderzoek), ook Martin de Munnik van Neurensics (zij hebben het onderzoek uitgevoerd) en enkele van de partners D&B Eventmarketing, RAI Amsterdam, Party Rent Group en Sanoma aan. Je kunt er LIVE online bij zijn...

Wat gebeurt er in onze hersenen bij een live pitch op een beursvloer? En als we een video bekijken van die live beleving, wat blijft er dan over van die impact van live? Dit onderzoek is een doorbraak voor de wereld van live communicatie en experience marketing, juist omdat we voor het eerst de 'hersenactiviteit' tijdens de live beleving hebben kunnen vastleggen en daarna in een MRI scan, bij een tweede groep testpersonen, hebben vastgelegd wat er in je hoofd gebeurt als je die beleving op video tot je neemt. De resultaten zijn een wetenschappelijk pleidooi voor live. In de AVEX STUDIOS spreekt Sjoerd Weikamp (hoofdredacteur van EventBranche.nl) met Martin de Munnik (Neurensics) en de partners van het onderzoek Sanoma, RAI Amsterdam, D&B Eventmarketing en Party Rent Group.

SAVE THE DATE
Vrijdag 18 september - vanaf 12.30 uur

En maak nu al gebruik van de voorinschrijving: https://channel.royalcast.com/avex/#!/avex/20200918_1

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners