
David Kasten, Manager Ziggo Dome Member Club: “Zaken doen is vrienden maken en dat is wat wij in de zakelijke markt faciliteren met onze Member Club. Een goed diner voorafgaand aan een show is onderdeel van het totaalconcept van relatiemarketing. In Vineyard hebben we een partij gevonden die bekend is met de branche en ons serviceniveau aanvoelt, waar onze Members behoefte aan hebben en ons getriggerd heeft het concept te vernieuwen.
Jens Bouwens, Manager Horeca Ziggo Dome: 'We hebben de afgelopen periode veelvuldig onderzoek gedaan bij onze Members en daaruit kwam duidelijk naar voren dat de flexibiliteit en afwisseling van een restaurant gewenst is. Ben je met je belangrijkste klant bij Adele, dan wil je vijf gangen en een hele goede fles wijn van de kaart. Ben je bij Metallica, dan wil je gewoon een goed stuk vlees met bijpassend bier. Met Vineyard zijn we tot een concept gekomen waar iedere gast zijn eigen ‘melodie’ aan het diner kan geven. Die variatie in menu’s en de nieuwe uitgebreide wijnkaart is daar een mooi voorbeeld van.'
Jurgen van Wijngaarden, Directeur/Eigenaar Vineyard: ‘De bedrijven zijn al enige tijd met elkaar in gesprek en het siert David en Jens dat ze dit traject secuur en met veel gevoel voor de Members zijn aangegaan. Wij zien het als een meerwaarde dat we de Members keuze mogen bieden in plaats van alleen vaste arrangementen. Dat noemen wij gastvrijheid en past ook veel beter bij de huidige tijdsgeest; zelf kiezen waar je zin in hebt.’
‘De Ziggo Dome Member Club is een fantastische toevoeging aan onze locatieportefeuille en past bij de ambitie om te groeien op het gebied horeca, verbonden aan concert, theater- en museumlocaties. Wij kijken uit naar het aankomende concertseizoen’, aldus Sven Russchen, Commercieel manager Vineyard.