Op het evenement Prins voor een Dag presenteert
de Haagse congres- en evenementenbranche zich voor de vijfde keer
gezamenlijk aan zo'n 200 organisatoren van bedrijfsevenementen en congressen.
Het promotie- en netwerkevenement dat bij de eerste editie al bekroond werd met een Nationale Event Award, vindt dit jaar plaats op maandag 17 september en heeft als het thema Haagse Hoogvliegers. Een thema geheel in lijn met het nieuwe Haagse beeldmerk, de vlieger van Anton Corbijn.
Nieuwe Kerk Den Haag
Op 17 september worden 's ochtends zo'n 180 eventorganisatoren ontvangen in de Nieuwe Kerk in het centrum van Den Haag. Daar zal wethouder Citymarketing Frits Huffnagel de aftrap geven voor de jubileumeditie van het evenement.
Locaties, evenementen en activiteiten
Na de opening gaat de groep uiteen op vier verschillende
deelprogramma’s, waarbij de genodigden de stad ondergaan, horen, proeven en
actief beleven. Sprekers vertellen hun verhaal op passende locaties, er wordt
geluncht op onconventionele locaties en een ambitieus activiteitenprogramma
daagt de deelnemers uit.
De programma's:
Culinaire afsluiting
Aan het einde van de dag komen de deelprogramma’s samen in een spectaculaire setting met het Atrium als locatie, waar het evenement met een culinair hoogtepunt zal worden afgesloten.
Prinsjesdag 2007
Haagse hotels bieden de genodigden een overnachting aan. Hiermee wordt de
mogelijkheid geboden na PRINS VOOR EEN DAG een andere bijzondere Haagse dag te
beleven. Tijdens Prinsjesdag kan men vanaf de door Den Haag Marketing &
Events geplaatste tribunes op het Lange Voorhout de speciale ambiance van deze
dag ervaren.