5 juli 2007

Van+Van gaat evenementen voor Harley-Davidson doen

Rubrieken

Communicatiebureau Van+Van is door motormerk Harley Davidson Benelux uitverkozen om de merkwaarde- en beleving op een hoger niveau te brengen. Dat moet onder meer gebeuren met evenementen.

Het communicatiebureau uit Maarssen gaat voor Harley Davidson Benelux de persberichten en events verzorgen en draagt zorg voor het creëren van opvallende media-aandacht.

Kroonprins op Harley

Een van de eerste wapenfeiten sinds de pas gestarte samenwerking is de media-hype rondom Harley-Davidson en onze kroonprins, Prins Willem-Alexander. Op de dag van zijn 40e verjaardag, 27 april, bracht dagblad De Telegraaf prominent op de voorpagina een foto van een Harley-Davidson Road King, gefotografeerd voor Paleis Noordeinde (zie foto). De ludieke actie is goed opgepikt door zowel radio als televisie en heeft Harley-Davidson een dag lang top-of-mind gemaakt bij het Nederlandse publiek.

Event voor dealers

Een ander bijzonder project betreft Buell, het sportieve zustermerk van Harley-Davidson. In een videoproductie voor de dealers werd aan de hand van testimonials van Buell-enthousiasten samen met persreviews nog eens op een rijtje gezet waarom mensen voor Buell kiezen en Buell blijven rijden.

Creatief no-nonsense bureau
Van+Van prijst zichzelf erg gelukkig met de keuze van Harley-Davidson Benelux. 'Harley-Davidson is als bijzonder sterk merk een mooie aanvulling op onze lange lijst van Amerikaanse klanten, waaronder Cadillac, Corvette, HUMMER en Chrysler. Wij hebben iets met Amerikaanse merken, waarschijnlijk omdat Amerikanen graag werken met een creatief no-nonsense bureau, dat met de meest uiteenlopende budgetten maximaal resultaat weet te behalen', aldus Vincent van Dantzig, CEO van Van+Van.