26 oktober 2007

Usual Suspects wint pitches drie nieuwe klanten

Rubrieken

Creatief communicatiebureau Usual Suspects heeft drie pitches gewonnen voor opdrachten met de doelstelling de merkbeleving te vergroten. Het gaat om de merken ABN AMRO, de AWV (Algemene Woningbouw Vereniging Amsterdam) en Endemol Nederland.

Voor ABN AMRO gaat Usual Suspects het allerlaatste kerstfeest verzorgen voordat de overname een feit is. Er wordt teruggeblikt op ruim honderd jaar Hollands bankieren voor de medewerkers van de divisie Wholesale en hun partners. Voor AWV wordt er een soortgelijk traject opgestart, aangezien Amsterdam's grootste woningbouwvereniging volgend jaar gaat fuseren met woningbouwvereniging Het Oosten en De Key. Voor Endemol Nederland realiseert Usual Suspects het tweejaarlijkse personeelsfeest.

“Naast het feit dat we enorm blij zijn met deze grote opdrachten, zullen we iedereen eens laten zien wat er gebeurt als Usual Suspects een merkbeleving neerzet”, aldus creative partner René van Dijk.