26 september 2007

USP Marketing PR wint pitch toeristische promotie Peru

Rubrieken

Het Peruviaanse verkeersbureau PromPerú heeft haar marketing en persbelangen voor de Benelux na een pitch bij USP Marketing PR ondergebracht.
Peru staat bekend om ‘de verloren stad van de Inca’s’ de Machu Picchu, een van de belangrijkste trekpleisters (zie foto), het Titicacameer, het Amazonegebied, de vriendelijke mensen en haar gevarieerde keuken.

De vertegenwoordiger van PromPerú in de Benelux heeft als voornaamste doelstelling het avontuur en de archeologische, culturele en geografische wonderen die Peru te bieden heeft bij de Benelux travel trade, pers en consument onder de aandacht te brengen.

In 2006 trok Peru 17.681 Nederlandse toeristen. Nederland staat daarmee op de zesde plaats van Europese landen. Op nummer één staat Spanje met 62.289 bezoekers. De verwachting is dat het aantal toeristen vanuit de Benelux naar Peru het komende jaar significant zal groeien.
Contactpersonen bij USP Marketing PR zijn Jeannette Spits, Natasha Sprengers-Hooper en Tessa aan de Stegge.