Hans (links) en Martin treden toe tot het DFMA-bestuur.
Tijdens de Algemene Ledenvergadering van DFMA begin december 2009 zijn Martin Damen, directeur van Opvallers, en Hans Reus, operationeel manager van ActionTeam/Annie Time, met unanieme stemmen gekozen tot bestuurleden van DFMA. Martin en Hans treden in de voetsporen van Michel van Wakeren van Pro Vocations en Arnold Vrind van CPM Nederland.
Hans Reus gaat zich inzetten voor de inhoudelijke ontwikkeling van de ledenbijeenkomsten. Als operationeel manager heeft hij dagelijks te maken met een groot scala aan onderwerpen binnen Fieldmarketing,
“De functie van DFMA-bestuurslid biedt mij de mogelijkheid om mijn kennis van het vakgebied in te zetten voor de branche. Ik zal ernaar streven om actuele onderwerpen uit onze specialistische tak van marketingcommunicatie op de agenda van DFMA te zetten”: aldus Hans.
Martin heeft als taak binnen het bestuur de promotie van de Gedragscodes, waaronder de belangrijke - door DFMA ontwikkelde - Code Streetmarketing. Martin is oprichter en directeur van Opvallers. Zijn bureau was de winnaar van de DFMA Award 2008. Bij zijn aantreden stelde hij: ‘Teneinde het imago van onze branche te versterken en de bekendheid van de DFMA te vergroten, wil ik middels mijn bestuursfunctie graag de schouders zetten onder de Code Streetmarketing. Het is in het collectieve belang van alle leden dat we middels zelfregulering de dialoog aangaan met de Nederlandse gemeentes en daar het kwaliteitskeurmerk DFMA uitdragen”.