Trendwatchers zien kansen in eventbranche: is het event shareable?

20-11-2015 - EVENTBRANCHE MAGAZINE - Farid Tabarki, Susanne Piët, Richard en Lieke Lamb waren als trendwatchers bereid om vanuit een helikopterview de trends en ontwikkelingen in een uitgebreid artikel te vertalen naar de eventbranche. Het complete artikel voor onze leden in het EventBranche Magazine, hierbij alvast een paar voorzetjes: shareability, oprecht, persoonlijk en betrokken.

Richard en Lieke Lamb zijn hét trendwatchersduo van Nederland en presenteren jaarlijks hun TrendsVerwachting. Voor EventBranche.nl vertaalden ze die verwachtingen naar onze eventbranche: ‘Beleving oprechte ervaringen. Persoonlijk en betrokken. Shareability, valt er mee te scoren naar buiten? Heeft het event iets unieks en liefst ook nog iets maatschappelijk verantwoords? Mag best kleinschalig. Goed voorbeeld zijn Polaroid-foto’s maken van mensen tijdens events. Mensen willen graag zelf in middelpunt staan. Deze kunnen ze én online delen, maar hebben ze ook fysiek in hun hand. Directe terugkoppeling.’

>> Veel meer lezen over hoe de trendwatchers onze toekomst voorspellen: word vandaag nog lid van EventBranche.nl en ontvang alsnog het laatste magazine: 2016 het jaar van het evenement.

1 Reacties

Ja goed idee! Mensen willen graag gezien worden en jullie maken jezelf ook meer bekend! Twee vliegen in een klap.
Inge @ 20-11-2015 12:37 uur
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners