Er zijn nou eenmaal opdrachtgevers die, om
uiteenlopende redenen, niet te veel aandacht willen voor hun evenement. In
een enkel geval gaat het om de geheimhouding van een nieuw product. Zo ook de
lancering van Coke Zero, die verzorgd werd door de Toine Dorpmans
Groep.
Wegens die geheimhouding maakte de Toine Dorpmans Groep pas deze week bekend dat zij op 13 en 15 november van 2006 de introductie van Coke Zero voor een selecte doelgroep op het luxe cruiseschip de Jules Verne heeft verzorgd.
Per helikopter
Het schip kreeg een totale Coke Zero exposure en het
nieuwe product werd op spectaculaire wijze met een helikopter op het dek van de boot
binnengevlogen. Coke Zero is de nieuwste Coca Cola-variant met 'zero'
calorieën.
Grote salesmeeting
In Claus Event Center werd op 26 januari 2007 een salesmeeting georganiseerd. Middels diverse audiovisuele presentaties stond de introductie van Coke Zero voor 600 accountmanagers maar ook de strategie voor 2007 centraal. Aansluitend was er een avondfeest met Pasadena Groove Orchestra en een gastoptreden van LOOS.
Oplocatie:
> Toine Dorpmans Groep heeft geen presentatie op Oplocatie.nl
> Jules Verne heeft geen presentatie op Oplocatie.nl